T O P
AutoModerator

**Mirrors / Alternative Angles** *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/soccer) if you have any questions or concerns.*


Duffies

Lmao at the Cadiz player being the first to pick Modric back up


EpiDeMic522

Fali Jimenez. He's their cunt.


EggplantBusiness

I genuinely laughed, now we will probably gift them a goal


AvsRithvik

Eh mate, you called it.


EggplantBusiness

Was obvious at this point , I know this team


Oiinflation5368

He scored a pen last week which


EpiDeMic522

Every Madrid fan knew that had to happen. We can't keep clean sheets.


McTulus

It's Cadiz. Winning this is unexpected in the first place.


bunny_1010

Us bro


stat_padford

Lol.


no-skin-

Man….


beairrcea

Almost, it was Courtois though


Original-_-Name

The fans chanted "Modric, Modric" after the miss to cheer him up, lol


Severe_Sweet_862

the only player to get applauded after missing, he's a legend.


vacacow1

He’s human


wanderer1999

Even the gods make mistake sometimes.


zejkk

I love his reaction and the way Cadiz defender tries to pick him up lmaoo


Muted_Author_4761

He’s picking him up to run play quick cause so many Madrid players were forward


trugbee1203

Get these out before world cup


ellosDanFlores

Faceplanting into the ground... I feel the same way Modric.


The_XI_guy

Robbed Vini of that perfect assist


EpiDeMic522

He himself started the move with the perfect pass. This would have been a goal in many a highlight reel. It might still be sadly.


EpiDeMic522

His reaction sums it up. The stadium chanting Luka's name just after was epic though.


jiijoey

I had a bet Modric would score… the fuck was that lmao


gamer552233

Getting these out before the World Cup begins


Jackrrr10000

Don't bet again🤣


jiijoey

I wont, I promise


uchiha_boy009

Don't bet again, I want croatia to win the world cup. Bet on Spain.


Fly1ngsauc3r

Unbelievable man, modric just collapsed haha


IWantAnAffliction

I, too, watched the video.


HeIIbIazer23

How you gon make that pass to start that attack and then miss a sitter lol


hetbaboo

Spent all the skills on pass


IdanTs

Could pass it to the net tbh


TheConundrum98

just wants to be subbed off xD


Hamozus

haha that's so rare. Vinicius making the correct choice again, after another great pass to Valverde in another counter attack, great to see.


Biggus_Dickus_69

Proof that Modric can only score screamers, It's honestly hilarious at this point


TheConundrum98

didn't he literally score an identical tap in a week ago


Biggus_Dickus_69

He scored a pen last week which I dont count for this


TheConundrum98

he scored a pen this week, scored a tap in last week


Biggus_Dickus_69

That goal vs celtic was also a pen lol


Sure-Gur6359

He did score also a tap in last week… IDK why Are they downvoting you


ximpar

An then Bernabeu started singing his name


Mr_XemiReR

Vini deserved an assist there


Re1Ko

Left me speechless lmao


Sir_Kurama

How was modric until now. I've missed most of the game


supplementarytables

Pretty good. Back to his usual self after the last match


Sir_Kurama

Nice good to hear


uchiha_boy009

Top 3 player with Kroos


9Gaming

3D Chess. Miss on purpose so he can save that goal for WC Finals.


TheyCallHerBlossom

Let's all agree to ignore this ever happened.


ArtisticDifficulty7

Slightly comforting it is not just Chelsea players that do this....


uchiha_boy009

Why did you remove the outrageous pass Modric did to get this move started, your agenda is showing OP


Barcaholic

Modric is like "Hey anyone wanna see a Vini 2019/2020 impersonation"


NieThePiet

:(


antrage

The Canadians low key enjoying this miss more than they should lol


Jordand623

“No te creo Luka” over and over again 😂 in case you don’t know it means “I don’t believe you Luka”