T O P
InbredLegoExpress

!flair :Hannover\_96:


thrallinlatex

So glad butchers from glasgow lost. Another broken skull from these idiots


Rudollis

Eintracht vom Main, nur du wirst heute siegen, Eintracht vom Main, weil wir dich alle lieben.


CityofBlueVial

they kissed!! 😀


eatfood13

I'm so happy right now. This is what is great about sports. Go eagles!!!!


threehugging

Absolutely love to see this. Kevin Trapp you beautiful man.


fdsgandamerda

Ceferin what a multitasker. Congratulates, gives an handshake, delivers the medal and grabs another medal all at the same time.


superfire444

That’s why he’s the president.


rim261

Damn Rangers fans dipped quick


9248-

Kevin Trapp is so beautiful


[deleted]

[удалено]


threehugging

The guy is dating a Victoria's Secret model and I'm sitting here thinking he might be out of her league


Ayle87

Lol i was watching with 2 other lesbians and we all agreed the dude is objectively hot.


9248-

Lol Frankfurt coach is lit


NorthernMisery

Ich freu mich so sehr für Glasner und die Eintracht


Dismal-Philosopher-4

Nice slide lol


WronglyPronounced

Emotions now aside. Well Done Frankfurt, you had some campaign and are worthy winners.


RedStr0be

What exactly are the referees getting medals for?


Dismal-Philosopher-4

Refs are all competing with each other. Getting selected for a final is like their goal and win.


threehugging

While this is the answer, I do feel that they just started this at some point because it was sad for the refs to be there at the post match proceedings and not get anything


TheGamerPandA

I don’t understand it either it’s one of the strangest things to give medals for. Rangers play a entire tournament and lose a final and get silver and the refs get gold.


bestmanbestibest

What do you think are the refs doing the whole season? Do you think they get the final as a gift? They have to work really hard in order to get the final. Why are so many people complaining that the referees get some kind of recognition lmao


TheGamerPandA

No they should get a different kind of award like a emblem or casket/engraving it could be they feel it’s too much of a hassle and expensive to differentiate it to 3 types of medals. However by getting the same medal as the footballer I feel like it’s almost to the point of insulting to the final losing side that a ref goes and grabs the medal they were fighting for aswell at the end of the day these medals are one of the incentives for all the hard work and progress the footballers make in these tournaments to get to get to the final only to see it handed over to the refs neck at the last stretch I could see it being also kinda infuriating especially if the losing side hasn’t been happy with how the ref handled a said final.


AerysOW

Had me thinking that Eintracht had harder way to the final than Liverpool 🤔 /s


SojournerInThisVale

Rangers were better on the night. They dominated EF in extra time. I hate football sometimes


StevieGsleftball

Mate, Frankfurt are the new reddit team. Not allowed to say anything about them that could be seen as a negative or you will be downvoted. 🤣


Mapplestreet

We watching the same game?


SojournerInThisVale

No, seeing as the game is over EF disappeared in extra time. They created few actual good chances but were reliant on passing to a player outside the box as a late runner


Mapplestreet

> No Cheers that clears up the confusion then


SojournerInThisVale

Yeah, because there isn't a game playing at the moment. Neither of us are "watching" any game


Mapplestreet

Yeah, I understood that you meant to be a smart ass. You were even smug for no reason since my comment "We watching the same game?" does not even imply that I'm talking in present tense.


cablemess

xd


Trinityliger

This is the best season I’ve had in a long time


WronglyPronounced

Mine too. Strange how your best season was reliant on your rivals getting to a European final though but each to their own. Maybe next season you can win in a knockout tie


TheWhimsicalGod

There's no better reward than hun tears.


WronglyPronounced

When did you last celebrate a European success again? Just to remind myself when I didn't laugh at Celtic in Europe


TheWhimsicalGod

Honestly, I'd rather watch you guys bottle finals every year.


WronglyPronounced

What a weird thing to say


TheWhimsicalGod

Idk man, can't get much weirder than having a framed photo of the queen in your dressing room. Enjoy your post final greet ☕


Trinityliger

StrANGE indeed. Maybe next season you’ll be able to take advantage of Celtic losing 3 of their first 6 and win the premiership in front of fans.


[deleted]

[удалено]


MoHataMo_Gheansai

Now kiss


TRx1xx

I dislike how so many finals nowadays keep going to penalties


0711Markus

This title belongs to the fans


granitibaniti

I can't quite believe that we're playing Champions League next season. It was either that, or nothing. We're #11 in the Bundesliga for fucks sake


seascaseacht

Anyway I can thank your club?


cluiveerts

That's just unreal for you guys


Rodin-V

That's gotta be some sort of record, a team that finished 11th playing CL next season is mad.


B4orNa

Villa won the European Cup and finished 11th in 1982 and so qualified as defending champions. Otherwise you’d have to look at the Europa/Uefa cup, quite a few instances of relegated teams playing having qualified winning the domestic cups.


Rodin-V

Wigan playing in the Europa League while in the championship was pretty mad tbh


B4orNa

Not the first time, Birmingham did it first in 2011.


Rodin-V

Didn't even know that, good pub quiz knowledge!


Aldo_Novo

Btw there's the chance Tondela will do that next year, depending on if they can win the Portuguese Cup against Porto


granitibaniti

And all that because of a single save. Kevin Trapp should get a statue for that


lennyinthewoods

2 Actually.


PMTitsForTermPaper

cameraman was ruthless


wzkrxy

Super Cup against madrid/liverpool will be next trophy!


Cargeek3

Lundstram sounds like an english Lance Stroll


Tax_n1

The "We focus everything we have on the Europa League and dont care about the Bundesliga" gamble paid off. GZ Frankfurt.


Appropriate_Fact5703

If they replay this final 3x. I bet Frankfurt will win it 3x. Anyone?


Sakarabu_

Not really, Frankfurt started stronger, Rangers finished stronger. Both didn't play their best, but I don't think either team was clearly far superior.


BrudaSven

Absolutely agree. Could have gone either way. Congratz to the Rangers for playing a really strong Campaign until the End.


Woodrovski

Both teams were bad so probably not


spartancrow2665

Go back to watching UCL


Beams98

All these closeups of the crying rangers kids is making sad man


JacenJones

The sooner they learn how it is to live in Scotland the better it‘ll be in the long term.


[deleted]

Some dude in the neighbourhood is screaming Eintracht in the middle of the night in fucking Münster


Oerm

We just had a few timid air horns go off after the shootout. In Aachen.


Vypaa

Maybe that's me haha. Where in Münster?


[deleted]

Roxel


Vypaa

Definitely not me then. Gremmendorf is too far away


MoHataMo_Gheansai

People from Cörk just hate Rangers


JayJay_90

Basiert


BrudaSven

I can't believe it ! I just can't man ! I was born when we won the Cup the last time. I'll never forget this feeling. Don't know how I'll be able to sleep tonight but I don't care! THANK YOU BOYS !! Congratulations to the Rangers. You guys played an amazing Campaign.


HTUE06

Congratulations guys, enjoy it!


BrudaSven

Thank you mate !


Pu_Baer

Rice probably shouting corruption into his pillow right now lmao


Adriat1c

not really a follower of the scottish premier league and steven gerrard's managerial career, but getting a penalty kick taker into the game 3 mins before the end of the extra time is almost guaranteed failure


Adriat1c

sorry guys , i am daft. i meant van bronckhorst


Jdgarza96

It’s okay. Shit happens.


jaysontatumfanpage

Gerrard is the manager at Aston Villa now


AdvanceHandball

> not really a follower of the scottish premier league and steven gerrard's managerial career,   Yeah, and Gerrard sure looks different from when I last saw him, almost like a totally different person.


Glacier1999

Gerrard isn’t Rangers manager anymore lad, he’s at the mighty Villa.


Teo_2197

Gerrard?


Synikey

Steven ain't there anymore.


Flammwar

Well, he said that he isn’t following the Scottish league, I guess.


feddi7

Don’t really think Gerrard cares seeing as he’s managing Aston Villa. But I agree, we saw it with the Euro final as well.


laemvan

What of this is Gerrards fault?


Adriat1c

none whatsoever, as i was writing the comment i was just thinking if gerrard was still the manager that he would have brought ramsey on sooner. unfortunately for me i have been dying on the aaron ramsey hill since my days at arsenal-mania of 2010


fatinternetcat

that’s not the voice I was expecting from John Lundstram


leedler

Aye, Everton academy through his whole youth career. Never played a game for us tho.


spookywookyy

Fair play to Frankfurt for winning it!! They had everything going against them (Rangers end, going second).


draconar9

My God Ramsey... Just why? I think that after tonight he is done with football. Stay strong man


Dense_Temporary9172

he's been done with football since 2014


essentialatom

Welsh Gareth Bale


puzzlehead-72719

Gareth Bale is also Welsh


essentialatom

Lies


tsub

No, Bale actually won things before becoming permanently injured and deciding he no longer cared about club football.


WhoEatsRusk

4 cls does that to a mofo


yesnomaybe01

Over the course of the tournament, Frankfurt probably deserve it but their teams full of nobs and their fans are insufferable. I look forward to them being spanked in the Champions League


pfandleiherr

probably a barka fan who still mad they took over ur stadium?


yesnomaybe01

Learn to spell. I heavily dislike Barca and Spanish teams, actually


lennyinthewoods

We do not care - JAAAAA


yesnomaybe01

You do Leonard or you wouldn't have replied


SnarlsChickens

I had been thinking this all week. Do you realise how rare it is to make an European final 40+ years after your last one? Great club. Great supporters too for the most part. Awesome culture. All the same, well done and commiserations Rangers.


edi12334

>Do you realise how rare it is to make an European final 40+ years after your last one? I do. "Only" 33 years for now but still....Congratulations to Rangers from me as well, well done by them


essentialatom

That's not the accent I'd expect from a man named Lundstram


MoHataMo_Gheansai

Lundstrams accent will never fail to surprise me


KyraMich

Absolutely no one is consoling Ramsey, don't think he was that popular before that miss anyway


Meeeeehhhh

If you’re not good enough to keep John Lundstram out of the team, you probably shouldn’t be taking penalties.


shittybootyhole

Who’s the chick in the orange


laemvan

Anita


WhoEatsRusk

Well anita know her full name


penguin62

Thanks Frankfurt, now you've given them the motivation to hump us on Saturday.


TheWhimsicalGod

Or maybe completely crushed their will to continue as a club? You gotta be an optimist about this.


penguin62

We're hearts. Optimism usually ends in bankruptcy.


Gotta_Go_Slow

Oh thank God.


TonyMartial786

Once again a player being brought on ends up missing his pen


pfandleiherr

a british special i guess


Trinityliger

🦅 🦅 🦅


[deleted]

Celtic on top.


black_brotha1

Arsneal


FCB_1899

So next year everybody from Pots 2 3 4 will pray for an Eintracht draw.


Democracy_Coma

Did the Frankfurt manager go to Gio straight away? If so that's a fantastic mark of respect. I'd have whipped me top off and gone full Adebayor.


spartancrow2665

Glasner is a very classy man. Look out for him in the next couple of years. He also did wonders getting wolfsburg into a UCL spot.


AerysOW

Boris curse


Salmabutnotsalma

Please someone make him do Liverpool next


AerysOW

Yes please


Quab775

Why 😭


Appropriate_Fact5703

Who’s having the last laugh here? Frankfurters 😆


Salmabutnotsalma

Frankfurt in the champions league SIUUUUU


Vypaa

In pot 1 too


granitibaniti

They kissed, and they were both boys!!


Goldfischglas

Who


granitibaniti

Paciencia and Borre I think


nex0rz

Ha! GUEYE!


TonyMartial786

Loool I was gonna say it must be so devastating to lose it on pens and then I remember what happened last year lmao…


hyperactiv3hedgehog

mcgregor almost save a few of those pens ramsay just fucked it, took it too quick as he wanted to get over it and go home I remember there being an atheltic article that said taking pens quick was not a good strategy congratulations to frankfurt, deserved to win it having knocked out west ham, barca


TrynaCatchTheFade

THE NOTORIOUS


essentialatom

Ramsey truly looked like he couldn't have given less of a shit when he took that penalty


CityofBlueVial

did he even look upset when he missed?


noisylaoi

All that juve money holding him down


IrishPancake1

Is there beef between rangers and galatasary? Their fans are making fun of rangers on twitter


Dense_Temporary9172

yes


Phoenixfire_LP

Last year's EL Playoff


IrishPancake1

Turkish fans are nothing if not petty and I love it


[deleted]

Everyone hates rangers, they’re fans are scum always causing trouble everywhere they go


edi12334

I dont, in fact I wish them well because Ianis Hagi is there


Sakarabu_

Wonder if you'd even be on this sub if we won haha it's always the people without flair talking shite, that's the true mark of scum.


IrishPancake1

Oh I know that just wondering about this specifically


simply_Ewing

Nice to see hasebe with a trophy


Beams98

Arrives Barely plays Costs the club the europa league Leaves Aaron Ramsey


threehugging

The moment he got brought on you just knew he was gonna miss. He's the only one who truly had something to lose at that point, anyone else misses a pen and it's 'eh, pressure, these lads aren't used to the big stage, shit happens'. On both teams. With Ramsey's NPC looking ass (seriously- why'd he get rid of the beard? He looks like some random schoolboy now. For a moment I thought Rangers had some other dude named Raamsey they were subbing in- granted my stream quality was shit) there was much more pressure- exacerbated by the late sub-in. That being said his pen was just okay, I mean it was an awesome save by Trapp with his feet. Tavernier's pen was probably worse, just had Trapp guessing the wrong corner.


Regista16

GIGACHAD


ADP10

he has 1 year left on his contract. Cant see who will touch him after that


tsub

He just needs to find a club on his level. Total Network Solutions might be in need of a backup midfielder, for example.


WalterFalter

Arsenal, Wales, Rangers. In that order


Void_Hound

Legend


_symbolik

Damn I can't see fans in tears on the TV that shit should be NSFL


mara_17

Ramsey biggest clown ever lmfao


geendiesel

All eyes to hampden as rangers attempt to salvage some silverware


Linameki

JAAA RAMSEY AHAHAHAHAH


Crumblebuttocks

Damn I feel terrible for the rangers fans. Would've been an amazing success for either side.


DonCarlo100

Frankfurt: Undefeated throughout the campaign! Won against Barcelona! Put Camp Nou under siege! Remarkable!


Relevant_Solution_49

I LOVE YOU FRANKFURT


brianobrien91

The best part. The Frankfurt players celebrating in front of the rangers fans


Glacier1999

Thought that was a touch classless. Plus I’m sure there supporters would have wanted them to celebrate at there end.


andres57

Really weird of the director just focusing crying Rangers' fan kids lol


MrConor212

The real MotM


Mehlhunter

He woke up and choose violence.


Extension-Ad2591

They always do it


nex0rz

NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA


stadiumseating

I'll never, ever, understand why a manager would bring on a player solely for penalties. It surely raises the likelihood of them missing massively.


00_Mazda_MX5

LETS GOOOO


Jesotx

Oh boy, that lad in red was a mess.


greezyo

I guess Ramsey still has loser Arsenal DNA


nex0rz

You just can’t NOT love Frankfurt


Hassadar

Is there any statistics showing the success rate of subs coming on in the dying minutes to take a penalty? Happened in the euros and with Mark Noble and now this? I'm sure there are other examples.


FCB_1899

Also Kepa.


S7ORM7ROOPER_30

What's the track tho? Last year, they had Avicii - Levels playing. This sounds like mediocre shit.


nex0rz

Freed from Desire man. Best track ever


Glacier1999

Liverpool flare, we might be abit biased lad haha Kostas dancing in his living room rn


TrynaCatchTheFade

OOO SHIII


PM_Me_Unpierced_Ears

Wait, are they seriously using a small Dremel to etch the name live?


Dolphin008

Only the CL gets the big Dremel


roguedevil

Would you prefer them break out the chisel?


PM_Me_Unpierced_Ears

We have had computer controlled etchers for at least 30 years, and they aren't very big these days.


rim261

"This the most ghetto shit I've ever seen"


Void_Hound

That's what they always do?